Předkládám výběr klientů i tréninků. Většina z nich probíhala opakovaně pro všechny zaměstnance cílové skupiny.
U tréninků lze nahlédnout do hodnocení všech účastníků.

  • Allianz pojišťovna, a. s.
  • Obtížná komunikace a asertivní techniky (vedoucí oddělení)
  • Praktická asertivita a zvládání konfliktů (vedoucí oddělení)
  • Vymáhání pohledávek po telefonu
  • AMCICO AIG Life
  • Služba zákazníkům po telefonu
  • ANNONCE Publishing, s. r. o.
  • Proklientský nadstandard (operátoři, pracovníci přepážek)
  • Obchodní dovednosti (obchodníci jednotlivých regionů)
  • Základy prodejních dovedností (pracovnice přepážek)
  • Leadership Skills I. (manažeři)
  • Arboeko, s. r. o.
  • Konflikty, asertivita a zvládání stresu (vedoucí obchodníků a obchodníci)
  • BauMax ČR, s. r. o.
  • Leadership Academy I. – Komunikace a asertvita
  • Leadership Academy II. – Týmová spolupráce, delegování, hodnocení, motivace
  • Leadership Academy III. – Koučování, prezentační dovednosti, základy time managementu
  • Leadership Academy IV. – Komunikace se zákazníkem, Vyjednávání, Zvládání námitek a konfliktu
  • (vše pro vytipované budoucí vedoucí pracovníky)
  • Bawag Bank CZ, a. s.
  • Odchozí telefonát
  • Praktická asertivita a zvládání konfliktů (střední management)
  • Doosan Bobcat Manufacturing, s. r. o.
  • Leadership Skills I. (manažeři)
  • CCS, Česká společnost pro platební karty, a. s.
  • Praktická asertivita a zvládání konfliktů (zaměstnanci)
  • CeWe Color, a. s.
  • Proklientská zákaznická linka (zákaznický servis)
  • CzechInvest Agentura pro rozvoj podnikání a investic
  • Přesvědčivá argumentace a rétorika (střední management)
  • ČD Telematika
  • Leadership (klíčoví zaměstnanci)
  • Teambuilding
  • ČEPS, a. s.
  • Situační vedení a koučování (manažeři)
  • Česká spořitelna, a. s.
  • Vymáhání pohledávek
  • Český Telecom, a. s.
  • Telesales II. – Aktivní telemarketing pro pokročilé (vedoucí a pracovníci call center, 5 cyklů)
  • ČSOB
  • Osobnost a sebeprezentace
  • Interpersonální vztahy a komunikace
  • Překonávání stresu, konfliktů a možnosti relaxace
  • Týmová spolupráce
  • Time management
  • (vše pro Útvar řízení znalosti – HR specialisté, manažeři, úzcí specialisté)
  • Jak se připravit na kurz
  • Obtížné situace a jejich zvládání
  • Psychosociální dovednosti lektora
  • Koučování
  • (vše pro interní lektory – Certifikovaný program lektorských dovedností)
  • Lektorské dovednosti I., II.
  • Metody a techniky interakce
  • (vše pro začínající interní lektory)
  • DHL Expres, s. r. o.
  • Koučování (střední management)
  • Generali Pojišťovna, a. s.
  • Praktická asertivita a obtížné situace (zaměstnanci)
  • GMAC
  • Vymáhání pohledávek po telefonu
  • Eurotel Praha, spol. s. r. o.
  • Efektivní prodej po telefonu (BAS – specialisté pro významné zákazníky) 4 cykly)
  • Invazivní prodej včetně vedení lidí (vedoucí značkových prodejen a jejich zástupci)
  • Přesvědčivá argumentace (supervizoři a pracovníci telefonní linky pro významné zákazníky) včetně Úvodu do asertivity
  • Hypo stavební spořitelna, a. s.
  • Profesionální telefonní komunikace (vedoucí oddělení i řadoví zaměstnanci) včetně Stress Managementu
  • Profesionální operátor a praktická asertivita
  • Praktická asertivita (vedoucí oddělení) včetně Úvodu do Stress & Time Managementu
  • Aktivní telemarketing
  • Profesionální operátor
  • Obtížná komunikace a asertivní techniky
  • Jurys Inn
  • Time & Stress Management (střední management)
  • Be Exceptional (noví zaměstnanci)
  • Kaufland Česká republika v. o. s.
  • Individuální koučování během telefonátů (klientský servis, vedoucí)
  • Linde Technoplyn, a. s.
  • Škola manažerů (střední management) včetně Vedení lidí, Time & Stress Managementu a Úvodu do asertivity
  • Jednání se zákazníky a dodavateli
  • Efektivní sekretariát
  • Linet, s. r. o.
  • Situační řízení a koučování
  • Asertivní jednání
  • Omnicom Media Group, s. r. o.
  • Asertivita (Top management, střední a nižší management)
  • Manažerské dovednosti (Střední a nižší management)
  • Pojišťovna České spořitelny, a. s.
  • Hodnotící pohovor (Top management, střední management)
  • První americko – česká pojišťovna, a. s.
  • Služba zákazníkům po telefonu (zaměstnanci) včetně Úvodu do asertivity a Stress Managementu
  • SKICOMP, s. r. o.
  • Přesvědčivá argumentace a rétorika
  • Vienna International Hotels & Resorts
  • Vůdčí dovednosti – základní (vedoucí oddělení) včetně Úvodu do Stress Managementu
  • Vůdčí dovednosti pro pokročilé (střední management ) včetně Time Managementu
  • Time & Stress Management (střední management)
  • Vůdčí dovednosti I. (střední management)
  • Obtížná komunikace a asertivní techniky (střední management; zaměstnanci první linie)
  • Empowerment (střední management)
  • Leadership a Time Management (střední management)
  • Wüstenrot – stavební spořitelna, a. s.
  • Zvládání obtížných situací při telefonní komunikaci pro pokročilé (zaměstnanci) včetně Úvodu do Stress Managementu
  • Zdemar Ústí nad Labem, s. r. o.
  • Efektivní komunikace (Top management a všichni zaměstnanci)
  • Obtížná komunikace a asertivní techniky (Top management a vybraní zaměstnanci)
  • Vedení lidí I. – Styly vedení (Top management a vedoucí oddělení)
  • Vedení lidí II. – Motivace (Top management a vedoucí oddělení, 1 den)
  • Prodejní dovednosti (obchodníci)
  • Zentiva
  • Psychologie prodeje – obchodní prezentace (obchodníci)
  • Živnostenská banka, a. s.
  • Lektorské dovednosti (nižší management a lektoři)
  • Otevřené tréninky pro účastníky z různých společností
  • Efektivní komunikace pro nemanažerské pozice
  • Koučování
  • Leadership Skills
  • Prodejní dovednosti po telefonu
  • Profesionální asistentka
  • Profesionální operátor